tisdag 26 mars 2013

Justin Beaver...

Vi har haft lite ord om Justin här hemma. Vissa menar att han är en hon och satte en rosett på Justins huvud. Det är fel! Det är supervanligt att heta Justin B-nånting och vara sötare än många tjejer!
Syster sa en rolig grej: Jag undrar om den riktiga Justin får många bävrar i present??

Mönstret kommer från bloggen BitterSweet som jag hittade via Ravelry. Gratis!

Jag följde inte mönstret helt, Justin fick en annan nos, tänder och svans. Allt utom tänderna (merc 8/4 bomull) är i Karisma superwash ull.







3 kommentarer:

  1. Kul att du varit och hälsa på hos mig ...
    Alltså.... vilka tulpaner du virkat .. dom vill jag prova på att göra .. när tiden räcker till . man blir ju så full av inspiration av allt fint man ser .
    Ha det bäst och GLAAD PÅSK om vi inte hörs innan !

    SvaraRadera
  2. Det tog sin lilla tid att sätta ihop allt men förhoppningsvis håller de sig snygga i flera år. Funderar lite på man skulle kunna göra rosor på nåt liknande sätt, skulle vara snyggt!
    Glad Påsk!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja oj ... det kan bli snyggt ...
      Kollar in om nåra dar ser om det kommit nåra rosor ..
      Ha det bäst ...

      Radera