fredag 8 mars 2013

Fiskmåsen Gully flyger förbi!

Ett sånt besvär jag hade med vingarna! När gjorde den första skrev jag noggrant ner hur jag gjorde men sen när det var dags för den andra stämde det inte alls?! Jag tror jag försökte 3 gånger innan det blev ganska likt. Om inte för detta klanteri hade jag delat med mig av mönstret.
Här är min kära Gully iallafall, en ovanlig helvit fiskmås som inte går på damrummet i folks huvuden.


Virkad i vitt Tildagarn och gult 8/4 bomullsgarn. Säkerhetsögon 4mm.


5 kommentarer:

  1. Här var ju en massa att titta på . du kan de där att virka djur .
    Fiskmåsen är ju bara så läcker .
    Skulle vilja lägga dig som följare , men jag klurar inte ut de sen dom ändra på det .
    Ha det bäst ..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vad roligt med en besökare som jag inte är släkt med :D
      Ja, det är förvånadsvärt krångligt det där. Jag brukar lägga till bloggar på första sidan, blogger.com/home. Där finns det en läslista och under den "lägg till". Tryck på den och kopiera in bloggens hemsida. Sen får du upp alla nya inlägg på de du följer på bloggens startsida.
      Jag la just till dig så jag finns på din blogg om inte annat!

      Radera
  2. WOW..... tack för hjälpen . jag klara det !
    Såg att du lagt till dig .. kul kul ..
    Nu hittar jag hit igen ..
    Ha det bäst

    SvaraRadera
  3. Tack själv! Du är min första följare!!

    SvaraRadera