lördag 2 november 2013

Pika pika pika....Pikachu!

Jag har konsttjuvat mig igen....Min syster fick syn på en liknande Pikachu på nätet och ville så gärna ha en till sin födelsedag.
Hur mycket jag än klickade runt så fann jag varken mönster eller designer?? Allt jag kunde hitta var bilden tagen snett framifrån på en liggande Pikachu.....
Vad gör man inte för sin förstfödda syster?
Man virkar en liknande med hjälp av bilden och tecknade originalet och ger henne när hon fyller år!
Någon som vet vem som har virkat Pikachu, den förste magliggaren?










2 kommentarer:

  1. Gud vad söt! :D
    har du något mösnter på denna eller virkade du utifrån fantasin? :)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag vet inte så mycket om Pikachu så jag kollade på både teckningar och andras virkningar. Gick mycket efter den här: http://25.media.tumblr.com/tumblr_m969yx4j7q1qlvluzo4_1280.jpg
    Vet inte vart man kan hitta mönster...? Kanske Ravelry eller Etsy har något liknande?
    Kul att du kom förbi!
    /R

    SvaraRadera